Hoe kan ik mijn profiel en persoonlijke gegevens verwijderen bij Uitzendbureau 65plus?
Wil je jouw profiel en gegevens verwijderen op het 65plus Vacatureplatform? Dat regel je eenvoudig zelf via je account op ons vacatureplatform.
Volg onderstaande 5 stappen:
-
Log in op jouw account via www.65plus.nl/vacatures/landing met het e-mailadres waarmee je het account hebt aangemaakt en ga verder met stap 2.
Weet je niet meer met welk e-mailadres je het account hebt aangemaakt? Ga dan naar deze pagina en klik daar op de tekst ‘Wachtwoord vergeten?’ om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
-
Klik bovenin het menu van ons vacatureplatform op ‘Profiel’.

-
Klik vervolgens op de tab ‘Uitschrijven’.

-
Klik op de rode knop ‘Uitschrijven’ om je account te verwijderen. Je krijgt dan nog één pop-up te zien waarin je jouw keuze kunt bevestigen met ‘Verwijderen’ of ‘Annuleren’.

-
Na het kiezen van de optie 'Verwijderen' worden al je gegevens volledig verwijderd uit onze systemen. Nu ben je klaar.
Mocht je op een later moment toch graag weer een account willen aanmaken, dan vragen wij je om je opnieuw in te schrijven. Verwijderde gegevens zijn niet meer terug te halen door ons.
Let op: Heb je via Uitzendbureau 65plus gewerkt? Dan zijn we wettelijk verplicht jouw financiële gegevens te bewaren tot het einde van de fiscale bewaartermijn van de Belastingdienst. Na afloop van deze maximale bewaartermijn worden ook deze gegevens volledig verwijderd.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze afdeling Support via het contactformulier.